W konkursie CEE Retail Awards Carrefour Polska zdobył aż 3 wyróżnienia. Środowisko branżowe doceniło sieć handlową w kategoriach Retailer of the Year oraz Innovation of the Year, zaś Ewie Karskiej – Dyrektor Galerii Handlowych Carrefour – przyznało tytuł Shopping Center Director of the Year.
Jury konkursu CEE Retail Awards – w skład którego weszli przedstawiciele branży handlowej – nagrodziło Carrefour Polska w kategoriach „Retailer of the Year – Supermarket Chain” oraz „Innovation of the Year – Retail”. Nagrody przyznano za działania realizowane przez sieć w 2017 r.
Do najważniejszych osiągnięć Carrefour Polska w minionym roku należy otwarcie 3 nowych hipermarketów oraz 7 supermarketów, a także modernizacja ponad 40 sklepów w obu formatach. Na uwagę zasługuje również rozwój sieci sklepów osiedlowych – blisko 100 nowych lokalizacji.
Kluczowe były także działania realizowane w ramach strategii omnikanałowej. Wśród rozwiązań zaprezentowanych klientom sieci znajdują się takie projekty, jak Marketplace – pierwsza w Polsce platforma zakupowa sieci handlowej – usługa płatności mobilnych Scan & Go, program zakupów sąsiedzkich SąSiatki czy pierwszy inkubator technologiczny dla start-upów prowadzony przez sieć handlową – C4 Retail Lab. Carrefour wiele uwagi poświęcił także rozwojowi funkcjonalności aplikacji mobilnej Mój Carrefour, którą pobrało już 1 mln użytkowników.
Przedstawiciele branży, którzy wchodzą w skład jury konkursowego, wyróżnili także Ewę Karską, Dyrektor Galerii Handlowych w Carrefour Polska, w kategorii „Shopping Center Director of the Year”. Nagroda została przyznana za skuteczne zarządzanie siecią 20 centrów handlowych, ich efektywną komercjalizację oraz kontynuację strategii modernizacji obiektów z portfela Carrefour Polska.