Carrefour Polska ponownie głównym sponsorem Tour de Pologne

Detal/Hurt

Carrefour Polska ponownie głównym sponsorem Tour de Pologne

06 sierpnia 2020

Carrefour Polska po raz czwarty z rzędu został sponsorem głównym Tour de Pologne. Wsparcie wydarzenia stanowi wyraz aktywnego zaangażowania sieci w długoterminową strategię transformacji żywieniowej, promującą zdrowy styl życia i realizowaną w Polsce od 2018 roku. 77. edycja wyścigu odbywa się w dniach 5-9 sierpnia pod patronatem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej – Andrzej Dudy.

Podczas tegorocznego wyścigu kolarze z całego świata zmierzą się z wyjątkową, bo podzieloną tylko na 5 etapów trasą, liczącą blisko 900 km. 

Ponad 90 proc. Polaków postrzega wyścig Tour de Pologne jako wydarzenie propagujące zdrowy styl życia. Zdrowie oraz wspierająca je aktywność fizyczna stanowią istotne elementy strategii transformacji żywieniowej Carrefour, realizowanej poprzez odejście od masowej dystrybucji na rzecz oferowania wysokojakościowej i przystępnej cenowo żywności dla wszystkich – mówi Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych Carrefour Polska. Cieszymy się, że również w tym roku możemy aktywnie promować wśród Polaków najcenniejsze wartości związane ze zdrowiem oraz wspieraniem tego co lokalne i bliskie naszym sercom. Z pewnością takim wyścigiem jest Tour de Pologne – dodaje Sacha.

Od momentu zaangażowania się Carrefour we wsparcie wydarzenia, w wyścigu dla amatorów czynny udział biorą pracownicy sieci, którzy stworzyli ponad 20-osobowy zespół Carrefour Cycling Team. W tym roku pandemia koronawirusa wymusiła skrócenie wyścigu do 5 etapów oraz brak możliwości zorganizowania m.in. miasteczek kibica czy właśnie Tour de Pologne Amatorów. Niemniej wsparcie pracowników Sponsora Głównego nie słabnie. W nowych okolicznościach zdecydowali się oni wziąć udział w wyścigu – tym razem wirtualnie, poprzez aplikację dla kolarzy, mierzącą aktywność fizyczną.

– Nasi pracownicy jadą aktywnie w wirtualnym wyścigu w aplikacja Strava. Jako zespół nakręciliśmy już wspólnie prawie 2 tys. km. Nasze zaangażowanie i determinacja pokazuje, jak ważne dla naszych koleżanek i kolegów z Carrefour, są wartością związane ze zdrowiem i aktywnością fizyczną oraz, że pracując w Carrefour, wszyscy podzielamy te same wartości. To bardzo motywujące – mówi Grzegorz Wazowicz, Dyrektor Działu Usług Finansowych i Handlowych Carrefour Polska, kapitan zespołu Carrefour Cycling Team.

opr. red.