Ubiegły rok w sieci Carrefour był kontynuacją obranej przez sieć ścieżki rozwoju, zmian i wzmocnienia pozycji. W roku bieżącym priorytetami firmy będzie omnikanałowość. Najważniejsze projekty zaplanowane na ten rok to projekt marketplace, usługi collaborative economy, udostępnienia klientom płatności mobilnych oraz uruchomienie inkubatora dla start-upów.
W ubiegłym roku sieć uruchomiła 2 nowe hipermarkety, 12 supermarketów oraz ponad 100 sklepów osiedlowych. Ponadto sieć w ubiegłym roku m.in. zmodernizowała 18 hipermarketów oraz 15 supermarketów. Działalność rozwinął również sklep eCarrefour.pl poprzez rozszerzenie liczby produktów w ofercie pozaspożywczej oraz udostępnienie usługi click & collect we wszystkich swoich hipermarketach Sieć rozwinęła też aplikację Mój Carrefour, której główną funkcją jest program lojalnościowy. W 2017 r. Carrefour świętuje 20-lecie obecności na polskim rynku, kontynuując jednocześnie kierunek obrany w ubiegłym roku. Spółka wdroży cztery nowe projekty, które zmienią sposób myślenia o nowoczesnym handlu i podejściu do klienta. Wraz ze zmieniającą się technologią i potrzebami konsumentów firma, jako pierwsza na rynku, opracowała strategię odpowiadającą na te trendy. Dzięki zaplanowanym przedsięwzięciom Carrefour Polska rozwinie się z sieci multikanałowej w omnikanałową.