Carrefour kontynuuje inwestycje w strategię omnikanałową i dalszy rozwój e-grocery w Polsce. W niespełna 3 miesiące od otwarcia internetowego sklepu spożywczego w Katowicach, Carrefour wchodzi z ofertą e-grocery na kolejny rynek. Sieć uruchomiła właśnie internetowy sklep spożywczy w Krakowie.
Kraków to kolejne po Warszawie i Katowicach duże miasto, którego mieszkańcy mogą już skorzystać z usługi zamawiania i dostawy ponad 20 tysięcy różnych produktów spożywczych i przemysłowych dostępnych w e-sklepie spożywczym Carrefour (www.zakupycodzienne.carrefour.pl). Tak dynamiczny rozwój e-zakupów to wynik przyjętej przez sieć strategii omnikanałowości oraz ambicji Carrefour, aby zostać liderem zakupów internetowych w Polsce.
Internetowy sklep spożywczy Carrefour bazuje na koncepcji sklepu dwuplatformowego. Oznacza to, że sieć dysponuje tzw. „dark store”, czyli magazynem spożywczym dedykowanym zakupom internetowym, który znajduje się przy hipermarkecie Carrefour, tworząc z nim integralną całość. Dark store funkcjonuje już w Warszawie, od lutego br. Katowicach, a obecnie również w Krakowie. Dark store w Krakowie ma około 750mkw. i, podobnie jak w pozostałych miastach, znajdują się w nim produkty FMCG, które klienci zamawiają najczęściej. Reszta zamówienia, w tym produkty świeże i bio, kompletowane są w hipermarkecie. Dzięki temu rozwiązaniu Carrefour zyskuje na szybkości przygotowania zamówień, a jednocześnie oferuje produkty o doskonałej świeżości.