Zakończył się pierwszy, brazylijski etap promocji marki Carlsberg Where’s The Party, wsparty kampanią telewizyjną. Ośmiu zwycięzców wyjechało w ramach I etapu na gorącą imprezę do słonecznego Rio de Janeiro w trakcie piłkarskiego święta w Brazylii. Od lipca do sierpnia, w trakcie trwania II etapu aktywacji konsumenckiej, klienci marki Carlsberg mogą wygrać 2 wyjazdy dla 4 osób na egzotyczną imprezę Full Moon Party w Tajlandii.
Akcja „Where’s the party?” cieszy się dużym zainteresowaniem. W ciągu 2 miesięcy od rozpoczęcia aktywacji Carlsberg otrzymał ponad 20 000 zgłoszonych kodów promocyjnych.
W lipcu i sierpniu do wygrania są 2 kolejne wyjazdy dla 4 osób na jedną z największych i najbardziej egzotycznych imprez na świecie – Full Moon Party! Zwycięzcy, którzy będą na tej wspaniałej wyspie od 5 do 10 września, dołączą do tysięcy osób z całego świata, bawiących się razem przy pełni księżyca. Na niebiańskich plażach Ko Pha Ngan, czekają setki klubów i jedni z najlepszych DJ-ów.
“Where’s the party?” to zaproszenie do szalonej i spontanicznej zabawy. Full Moon Party jest bez wątpienia jedną z największych i najciekawszych imprez na świecie, nie może więc na niej zabraknąć konsumentów Carlsberga – mówi Maciej Pichlak, Marketing Manager marek międzynarodowych w Carlsberg Polska.
W ramach kampanii reklamowej wspierającej promocję „Where’s the party?” na antenach największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych i kanałów tematycznych emitowana jest nowa odsłona spotu telewizyjnego wspierającego promocję Carlsberga, tym razem promująca wyjazd do Tajlandii.
Kampania telewizyjna wsparta jest działaniami reklamowymi w radiu i internecie. Na antenie RMF i RMF Maxxx będzie można usłyszeć na żywo relację z imprezowych wyjazdów.
Koncepcja najnowszej kampanii marki Carlsberg została przygotowana w Polsce. Autorem kreacji reklamy jest agencja LemonSkyJWT. Za zakup i planowanie mediów odpowiada PHD.
Link do spotu reklamowego: