Carlsberg Polska: Trzeźwo myślę

Aktualności

Carlsberg Polska: Trzeźwo myślę

19 czerwca 2017

Carlsberg Polska rozpoczyna  kampanię TRZEŻWO MYŚLĘ, która potrwa do końca września,  i  której celem jest dalsze zachęcanie, przekonywanie konsumentów, aby cieszyli się piwem, ale w sposób rozsądny i odpowiedzialny.

Przesłaniem kampania jest to, że wszystko jest dla ludzi, piwo i alkohol również, ale w życiu powinniśmy kierować się trzeźwym myśleniem – zdrowym rozsądkiem, powściągliwością  i odpowiedzialnością. Wszystko po to, aby mieć kontrolę nad swoim życiem, móc cieszyć się i korzystać  pełnymi garściami z tego co nam oferuje.

Do współpracy zaproszono Łukasza Jakóbiaka, twórcę internetowego talk-show 20m² , który ceni i promuje zrównoważone i pełne inspiracji życie.  Już 13 czerwca na Instagramie Łukasza Jakóbiaka ruszył konkurs, w którym będzie można głosować na trzeźwe myśli, a wybrane  pojawią się na limitowanej serii koszulek, które trafią do aktywnych konsumentów.  W ramach kampanii dołączymy m.in. do obchodów 3. Światowego Dnia Odpowiedzialnej Konsumpcji Piwa (ang. GBRD – Global Beer Responsible Day), które przypada 15 września 2017 r.