Carlsberg Polska rozpoczyna kampanię TRZEŻWO MYŚLĘ, która potrwa do końca września, i której celem jest dalsze zachęcanie, przekonywanie konsumentów, aby cieszyli się piwem, ale w sposób rozsądny i odpowiedzialny.
Przesłaniem kampania jest to, że wszystko jest dla ludzi, piwo i alkohol również, ale w życiu powinniśmy kierować się trzeźwym myśleniem – zdrowym rozsądkiem, powściągliwością i odpowiedzialnością. Wszystko po to, aby mieć kontrolę nad swoim życiem, móc cieszyć się i korzystać pełnymi garściami z tego co nam oferuje.
Do współpracy zaproszono Łukasza Jakóbiaka, twórcę internetowego talk-show 20m² , który ceni i promuje zrównoważone i pełne inspiracji życie. Już 13 czerwca na Instagramie Łukasza Jakóbiaka ruszył konkurs, w którym będzie można głosować na trzeźwe myśli, a wybrane pojawią się na limitowanej serii koszulek, które trafią do aktywnych konsumentów. W ramach kampanii dołączymy m.in. do obchodów 3. Światowego Dnia Odpowiedzialnej Konsumpcji Piwa (ang. GBRD – Global Beer Responsible Day), które przypada 15 września 2017 r.