Butelka Björn w gronie zwycięzców konkursu Art of Packaging 2019

Kampanie

Butelka Björn w gronie zwycięzców konkursu Art of Packaging 2019

20 marca 2019

Butelka wódki Björn, zwyciężyła w Art of Packaging 2019 w kategorii Proffesional 2019 Opakowanie Pragnienia. Jurorzy oceniali ponad pół tysiąca projektów, spośród których nagrodzono tylko 24 w różnych kategoriach. Ideą konkursu jest promowanie kreatywności i innowacyjności w branży opakowań na rynku polskim i zagranicznym.

Butelka wódki Björn otrzymała nagrodę „za projekt graficzny oraz projekt kształtu butelki dla nowej marki wódki premium Björn”. To już kolejna nagroda dla tego projektu. Wcześniej otrzymał nagrodę Dobry Wzór w konkursie Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. Butelka Björna pokryta jest literniczą teksturą zainspirowaną wyglądem run ciosanych w kamieniu. Opowiada historię króla Wikingów. Żeby ją odczytać, trzeba kilkukrotnie obrócić produkt.

Ideą konkursu Art of Packaging, organizowanego od 2006 r., jest promocja branży nowoczesnego przemysłu opakowań, innowacyjności i kreatywności na rynku, zarówno polskim, jak i zagranicznym.