Czym charakteryzuje się i jak wygląda rynek produktów szybko zbywalnych? Na czym polega i co wyróżnia marketing branży FMCG? Odpowiedzi na te i inne pytania poznali studenci Uniwersytetu Gdańskiego, którzy wzięli udział w 2. edycji FMCG Day. Browar Amber był jednym z partnerów wydarzenia.
Dzień z branżą FMCG to inicjatywa skierowana do studentów Uniwersytetu Gdańskiego. Podczas spotkania studenci mieli możliwość zapoznania się z ofertą praktyk i staży w największych firmach z branży FMCG oraz wzięli udział w ciekawych szkoleniach. Jak podkreślają uczestnicy warsztatów, to cenne doświadczenie, ponieważ pozwala na spotkanie z ludźmi od lat pracującymi w zawodzie, którzy przekazują swoje doświadczenie i prezentują najefektywniejsze rozwiązania. Poza tym, dzięki takim inicjatywom, studenci mogą poznać firmę od środka, zobaczyć na czym polega praca w konkretnym przedsiębiorstwie.
Wydarzenie odbyło się w Centrum Dydaktyczno-Konferencyjnym Wydziały Zarządzania po raz drugi. Organizatorem i pomysłodawcą było Koło Naukowe Strateg.