Podczas tegorocznych targów Polagra Food, oprócz ekspozycji pełnej nowości, nie zabraknie konferencji, szkoleń i paneli dyskusyjnych poruszających tematy istotne z punktu widzenia wszystkich podmiotów biorących udział w procesie dostarczania żywności do finalnego konsumenta. W programie wydarzeń targów znalazły się tematy związane ze zmianami prawnymi, jak i te, które mają stanowić inspirację do rozwoju nowych form promocji i sprzedaży. Na szczególną uwagę zasługuje dwudniowy cykl paneli dyskusyjnych, omawiane będą m.in. zmiany związane z nowym obciążeniem fiskalnym. Dyskutowane będą także nowe technologie w kontekście zwiększania obrotu, a także zalety i wady outsourcingu oraz regulacje prawne i nowe rozwiązania w zakresie opakowań i recyklingu. Nie zabraknie też marketingowych tematów. Szkolenie „Dzisiejszy klient w sklepie – prawdy i kłamstwa”, to spotkanie, podczas którego zaproszeni prelegenci powiedzą jak „działa” klient i do jakiej gry chce zaprosić sprzedawców. Będzie też o idealnej customer journey, czyli gdzie, kiedy i w jaki sposób klient kontaktuje się z marką oraz oczywiście o social mediach i ich znaczeniu w procesie sprzedaży. Dla właścicieli sklepów z żywnością eko z pewnością interesujące będzie seminarium na temat promocji bioproduktów. Zaproszeni eksperci zweryfikują wizerunek nabywcy ekoproduktów i zarekomendują najskuteczniejsze kanały promocji, które pozwolą do niego dotrzeć.