Brand managerowie w FMCG

Aktualności

Brand managerowie w FMCG

Średni czas pracy brand managera w jednej firmie to 2 lata. Po upływie tego czasu zmienia on pracodawcę, co motywowane jest przede wszystkim wyższym wynagrodzeniem.  Takie wnioski płyną z analizy raportu „Brand Managerowie w branży FMCG”, przygotowanego przez HRK FMCG.

Z raportu wynika, że 75% brand managerów jest otwartych na zmiany i nowe wyzwania. Najbardziej motywującym do zmiany pracy czynniki, okazuje się przede wszystkim wyższe wynagrodzenie. Dla 55% ankietowanych duże znaczenie ma work-life balance, czyli zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym, a prywatnym. Na dalszych pozycjach znalazły się samochód służbowy (41%), możliwość zarządzania zespołem (40%) oraz inspirujący przełożony ( 34%). Respondenci wymieniali także możliwość awansu stanowiskowego lub zmianę kategorii produktowej.

Branża FMCG jest jedna z najszybciej rozwijających się branż. Znajduje się też na liście najbardziej pożądanych branż wśród pracowników. Wśród innych branż budzących duże zainteresowanie znajdują się farmacja i medycyna oraz branża retail, czyli sieci handlowe. Z zainteresowaniem spotyka się, również e-commerce, a także nowe technologie.

Źródło: ceo.com.pl

Foto: Pixabay