Bounty Brands, po przejęciu Profi i Unitop, ogłosiło włączenie do swojego portfolio firmy Bezgluten Sp. z o.o., producenta i dystrybutora żywności bezglutenowej.
Bezgluten jest drugim największym graczem na polskim rynku produktów bezglutenowych. Do jej produktów należą m.in. wypieki, makarony, mąki i mieszanki do wypieków w proszku, przekąski, płatki i różnorodne dania gotowe. Bezgluten, z zakładem w Posądzy koło Krakowa, zatrudnia 75 osób. W 2016 r. przychody spółki wyniosły 22 mln zł.
W pierwszym kroku Bounty Brands planuje skupić się na wsparciu firmy Bezgluten w realizacji jej planów rozwoju, które obejmują wzmocnienie pozycji w istniejących kanałach sprzedaży oraz wejście w nowe kategorie produktów i na nowe rynki.
– Bezgluten bardzo dobrze wpisuje się w portfel naszych marek produktów spożywczych. Zbudował silną markę i oferuje unikalne produkty, a jednocześnie umacnia naszą obecność na szybko rosnącym rynku zdrowej żywności i przekąsek. Jesteśmy przekonani o dobrych perspektywach rozwoju Bezgluten w ramach Grupy Bounty Brands – będziemy współpracować z zarządem firmy nie tylko nad dalszym wzmocnieniem jej pozycji rynkowej w Polsce, ale również wejściem na kolejne rynki europejskie – powiedział Stefan Rabe, prezes Bounty Brands