Współpraca sieci stacji paliw Circle K i platformy transportowej Bolt Food obejmie dostarczanie zakupów spożywczych, jak i ciepłych posiłków z aż 17 warszawskich stacji Circle K.
Możliwość zamawiania zakupów przez aplikację Bolt Food to obecnie 30 produktów spożywczych, w tym napoje, słodycze oraz produkty higieniczne, jak i 25 ciepłych przekąsek z oferty Circle K, w takich samych cenach, jak na stacjach. Wraz z rozwojem współpracy zakres produktów, w tym podstawowych artykułów spożywczych, będzie rozwijany, zgodnie z potrzebami klientów. Aplikacja pozwala na jednorazowe zamówienie nawet 41 produktów, dzięki czemu możliwe jest zrealizowanie codziennych zakupów dostarczanych bezpośrednio do domu. Dostawy są realizowane w ciągu 30 minut od momentu złożenia zamówienia, codziennie od godziny 10:00 do 23:00. Zakupy są przekazywane bezkontaktowo, a kurierzy zostawiają je we wskazanym przez użytkownika miejscu (informację podaje się w aplikacji).
– Współpraca z Bolt Food to kolejna inicjatywa Circle K, po Click&Collect, która ma na celu sprawić, by codzienność naszych klientów była odrobinę łatwiejsza każdego dnia. Proponując naszym klientom możliwość zrealizowania zakupów online, chcemy zapewnić im prosty dostęp do naszych świeżych i pysznych dań, szerokiego wyboru kaw i oferty sklepów – napojów, słodyczy, a z czasem także do podstawowych artykułów spożywczych. Dołączenie do platformy Bolt Food ma zapewnić naszym klientom przyjemne, bezpieczne i szybkie zakupy. Szeroki zakres godzin, w którym realizowane będą dostawy, pozwoli klientom na dostosowanie dostawy do ich indywidualnych potrzeb. Planujemy dalszy rozwój naszej współpracy z Bolt, aby nasi klienci w kolejnych lokalizacjach mogli korzystać z usługi zamówienia zakupów Circle K z dostawą w wybrane miejsce – mówi Renata Timoščik, Director Market Development w Circle K Polska.