Marka Bols Platinum rozszerza portfolio i wprowadza na rynek limitowaną edycję Bols Platinum Magma. Ten innowacyjny produkt – filtrowany skałą wulkaniczną, pochodzącą z islandzkich wulkanów – trafił na sklepowe półki w październiku.
Bols Platinum Magma to pierwszy na polskim rynku produkt poddawany metodzie filtracji skałami wulkanicznymi. W wyniku tego procesu, uzyskiwana jest wyjątkowa łagodność i doskonały smak wódki. Skała wulkaniczna wykorzystywana w procesie filtracji pochodzi z lawy islandzkich wulkanów, gdzie jest ręcznie zbierana i starannie selekcjonowana.
Jak głosi nowa kampania komunikacyjna marki, której towarzyszy wprowadzenie na rynek Bols Platinum Magma – Załoga Bols: Odwaga. Emocje. Przyjaźń.
– Załoga Bols to ekipa bliskich przyjaciół, którzy wiedzą, że zawsze mogą liczyć na wzajemne wsparcie. Lubią oni podejmować wyzwania, bo nie ma dla nich rzeczy niemożliwych – powiedział Kamil Jędrzejewski, Brand Manager marki Bols Platinum.
Konsumenci Bols Platinum Magma mogą wziąć udział w konkursie, przesyłając zdjęcie „swojej załogi” – najbliższych przyjaciół. Ekipy, które zakwalifikują się do kolejnych etapów, będą podejmować wyzwania konkursowe. Finalnie wyłoniona zostanie jedna drużyna, która wyjedzie na pełną wyzwań ekspedycję w zimnym i surowym klimacie malowniczej Islandii. Zwycięska załoga będzie miała okazję sprawdzić się podczas wyprawy na wulkan i osobiście poszukać skał wulkanicznych. Jej przewodnikiem będzie Andrzej Bargiel – pierwszy człowiek na świecie, który zjechał z wierzchołka góry Broad Peak na nartach.
– Cieszymy się, że Andrzej Bargiel będzie wspierał kampanię Bols Platinum Magma jako jej ambasador i pojedzie ze zwycięzcami na Islandię. To uczyni tę wyprawę jeszcze bardziej ekscytującym doświadczeniem – stwierdził Kamil Jędrzejewski.