Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci.
Spółka Blue City w zeszłym roku kupiła nową działkę, na której w przyszłości powstaną prawdopodobnie kolejne budynki biurowe. Do planów inwestycyjnych miasta na lata 2014-2020 została wprowadzona linia tramwajowa, która będzie przywoziła w rejony Dworca Zachodniego (bliska okolica BC) mieszkańców ul. Grójeckiej albo z Wilanowa (w zależności od tego, który etap będzie wybudowany pierwszy). Te dwa projekty oznaczają w przyszłości pozyskanie rzeszy nowych klientów dla centrum.
W zeszłym roku wszyscy dotychczasowi klienci Blue City mogli ściągnąć na swoja komórkę aplikację Moje Blue City i otrzymywać najświeższe informacje o ulubionych markach, jako pierwsi dowiadywać się o promocjach, obniżkach czy akcjach specjalnych. Największą zaletą aplikacji jest to, że komunikaty są dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów.