W Kielnarowej pod Rzeszowem trwa konferencja marketingowa InternetBeta, łącząca środowiska związane z Internetem i nowymi technologiami. Chwil relaksu dostarcza uczestnikom partner konferencji – producent lodów, PPL Koral.
– Już drugi rok z rzędu nasza firma dostarcza lody na kultową konferencję InternetBeta. Podczas tego wydarzenia pracownicy agencji reklamowych, działów marketingów firm oraz start-upów spotykają się na wykładach, by w twórczej atmosferze wymieniać się wiedzą i doświadczeniem – mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral. W tym roku podczas konferencji można zrelaksować się w „koralowej” strefie relaksu, czyli usiąść na leżakach lub pufach i delektować się pysznymi lodami Koral.
Obecność marki Koral podczas Konferencji Internet Beta 2018 jest nie tylko symbolicznym zakończeniem tego sezonu dla producenta lodów z Nowego Sącza, ale kolejnym dowodem na to, iż w promocji obu marek (Koral i Bracia Koral) firma stawia na wzmożone działania związane z szeroko rozumianym digitalem. To również ostatnie wydarzenie sezonu organizowane w ramach tegorocznej strategii marketingowej PPL Koral, opartej na idei „Błogich chwil” z lodami Koral. – Zarówno efektywna strategia sprzedażowo-marketingowa jak i bardzo sprzyjające w tym sezonie warunki pogodowe przyczyniły się do wielkiego sukcesu biznesowego-wizerunkowego naszej firmy w 2018 roku – zdradza Piotr Gąsiorowski.
Trzydniowa konferencja InternetBeta trwa od 19 do 21 września i odbywa się w tym roku po raz dziesiąty.