Blix Awards dla Mlekovity

Aktualności

Blix Awards dla Mlekovity

25 października 2024

Po raz drugi w historii programu „Blix Awards – Wybór Konsumentów” zostały rozdane nagrody dla sektora FMCG. I po raz drugi w kategorii „Nabiał” zwyciężyła Mlekovita. 

W badaniu Grupy BLIX, przy udziale merytorycznym UCE Research i KANTAR Polska, Polacy wyrazili ponad 634 tys. opinii na temat przeszło 1,3 tys. marek. Konsumenci wskazywali te, które najczęściej wybierają podczas codziennych zakupów w sklepach stacjonarnych.

Nagroda Blix Awards jest wręczana w najważniejszych kategoriach FMCG, a zwycięzcami są marki, które zostały wybrane przez shopperów, którzy dokonują codziennych zakupów w sklepach stacjonarnych.

– Otrzymanie nagrody Blix Awards przez markę Mlekovita stanowi potwierdzenie, że przywiązując ogromną wagę do jakości, bezpieczeństwa i wartości odżywczych swoich produktów oraz ich wpływu na zdrowie konsumentów, odpowiadamy na potrzeby i oczekiwania konsumentów. Nasze działanie znajduje odzwierciedlenie w codziennych wyborach zakupowych Polaków, które poskutkowało już drugim tego typu wyróżnieniem w tym roku – o tyle wyjątkowym, ponieważ o jego przyznaniu zdecydowali sami kupujący. Dla nas to potwierdzenie dobrze wykonanej pracy, w której wyniku nasze produkty niezmiennie cieszą się zaufaniem i uznaniem Polaków. To po nie sięgają najchętniej, bo są dla nich numerem jeden w swojej kategorii – podkreśla Prezes Zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński.

źródło: Mlekovita
oprac.: red.