Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, planuje w ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy zatrudnić 1000 absolwentów uczelni wyższych na stanowiska kierownicze w sklepach. Sieć Biedronka rocznie otwiera kilkaset nowych placówek. Zgodnie z polityką firmy, ponad 90% menedżerów pochodzi z awansów wewnętrznych, a decyzja o rekrutacjach zewnętrznych wynika ze skali działań, która wymaga wzmocnienia zespołu Jeronimo Martins Polska. W tym roku oraz w kolejnych trzech latach, w placówkach utworzonych zostanie ponad 3000 nowych stanowisk kierowniczych. Łącznie tylko do końca tego roku sieć chce stworzyć ponad 5000 nowych miejsc pracy. – W związku z dynamicznym rozwojem sieci sklepów Biedronka, chcemy nadal inwestować w naszych pracowników, w tym w młode talenty, traktując tę inwestycję jako wyraźną przewagę konkurencyjną w naszej działalności. Poza skupieniem się na rozwoju naszych aktualnych zespołów, chcemy wzmocnić swoją kadrę kierowniczą, a tym samym zapewnić dalszy zrównoważony rozwój Jeronimo Martins Polska – mówi Pedro Pereira da Silva, COO Grupy Jeronimo Martins i Country Manager na Polskę. Sieć sklepów Biedronka poszukuje absolwentów uczelni wyższych, ale niekoniecznie z dużych ośrodków akademickich. Szczególnie stawia na osoby, które mają już za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe, najchętniej w sprzedaży lub obsłudze klienta. Niewątpliwym atutem kandydatów będzie również umiejętność zarządzania zespołem. Proces rekrutacyjny prowadzony będzie przez lipiec i sierpień. We wrześniu i w październiku tego roku planowane jest rozpoczęcie pracy przez pierwszą grupę kierowników zatrudnionych w ramach programu. Kolejne osoby zostaną zatrudnione na początku 2015 r.