W oparciu o uzgodnienia z ostatnich tygodni, doszło do zawarcia umowy pomiędzy Jeronimo Martins Polska a Polskim Związkiem Piłki Nożnej. W efekcie umowy sieć Biedronka pozostaje oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski przez kolejne cztery lata.
Obok wspierania głównej reprezentacji sieć będzie, między innymi, sponsorem reprezentacji kobiet w piłce nożnej. Obydwie strony zadeklarowały współpracę, także w ramach projektów społecznych. – Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że mamy dobrego sponsora, który utożsamia się z reprezentacją Polski i jest jej wierny na dobre i złe. Nasza dotychczasowa współpraca układa się wzorcowo i jestem przekonany, że czekają nas kolejne cztery lata owocnej współpracy – powiedział nam Maciej Sawicki, sekretarz generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej. Przypomnijmy, że Biedronka jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski od 30 czerwca 2010 roku.
Źródło: PZPN