Biedronka współpracuje z BOHOBOCO

Aktualności

Biedronka współpracuje z BOHOBOCO

13 listopada 2015

Biedronka po raz kolejny postawiła na współpracę z uznanymi polskimi projektantami. BOHOBOCO wnosi do tej kooperacji potencjał kreatywny i doświadczenie w projektowaniu wyjątkowych wzorów. Dzięki Biedronce blisko 4 mln klientów dziennie odwiedzających jej sklepy będą miały okazję nabyć pościel o unikalnym wzornictwie. Współpraca obu marek jest nawiązaniem do światowego trendu obecności wiodących marek kreatorów mody w popularnych kanałach dystrybucji.

Tekstylia będzie można nabyć od 30 listopada w ramach oferty świątecznej. – Praca nad projektem była dla nas ciekawym wyzwaniem. Projektując pościel, musieliśmy pamiętać o dwóch aspektach – estetycznym i praktycznym. To pościel najczęściej nadaje charakter całej sypialni i wpływa na jej styl. To z kolei bezpośrednio przekłada się na jakość snu – mówi Kamil Owczarek.

– Praca nad projektem to dla nas zupełnie nowe doświadczenie. Po raz pierwszy podjęliśmy się takiego przedsięwzięcia i ważne było, żeby zaproponować rozwiązania bliskie naszej marce, stawiając jednocześnie na różnorodność. Dzięki mnogości kolorów – szarości, czarno-białej geometrii, fuksji z kobaltem oraz pasteli każdy odnajdzie połączenie barw oraz wzorów właściwych dla siebie – dodaje Michał Gilbert Lach.