Biedronka wsparła 100 lokalnych producentów dzięki specjalnemu programowi

Detal/Hurt

Biedronka wsparła 100 lokalnych producentów dzięki specjalnemu programowi

Ponad 170 nowych produktów od przeszło 100 małych, lokalnych producentów, którzy zostali dostawcami Biedronki to najnowszy bilans akcji „Czas na wspieranie małych producentów” rozpoczętej w połowie kwietnia 2020 r.

Wśród produktów do tej pory zaoferowanych w ramach akcji najwięcej, bo prawie 1/3 stanowią artykuły takie jak ciasta, słodkie i słone przekąski. Na drugim miejscu znajdują się produkty mleczne i nabiał (25%), a na trzecim miejscu piwa z lokalnych browarów (aż 13% oferty). W ofercie spożywczej Biedronki w tym tygodniu znajdzie się aż 35 produktów regionalnych.

Wiele produktów, które znajdują miejsca na półkach sklepów sieci Biedronka wraca w kolejnych tygodniach, tak było już w przypadku 18 produktów. Ich popularność wśród klientów zdecydowała o tym, że pojawiają się cyklicznie. Artykuły oferowane w ramach programu „Czas na wspieranie małych producentów” są oferowane często tylko w jednym regionie.

– Przez nasz program chcemy wspomóc tych, których często nie widać w telewizji, ale również potrzebują pomocnej dłoni. Łącznie otrzymaliśmy zgłoszenia od ponad 500 producentów z całej Polski. Cały czas nasi kupcy pracują nad nowymi ofertami, tak by jak najwięcej produktów lokalnych mogło dalej trafiać na półki Biedronki – mówi Michał Gontarz, dyrektor handlowy odpowiedzialny w sieci Biedronka m.in. za program „Czas na wspieranie małych producentów.