Biedronka rozwija projekt Testujemy

Aktualności

Biedronka rozwija projekt Testujemy

13 stycznia 2016

Ruszyła nowa odsłona projektu Testujemy, dzięki której klienci mogą mieć jeszcze większy wpływ na kształt oferty w sklepach sieci Biedronka. Obok zmienionego wyglądu, serwis www.testujemy.biedronka.pl zyskał dodatkowe funkcjonalności, pozwalające użytkownikom nie tylko wybierać produkty, ale również rywalizować z innymi testerami i zdobywać atrakcyjne nagrody, a także wypowiadać się na blogu. Strona została także dostosowana do urządzeń mobilnych. Dotychczas uczestnicy Testujemy mogli brać udział w testach nowych produktów oraz decydować, które z nich trafią do oferty czasowej sklepów Biedronka. Testerzy w głosowaniach oceniali też artykuły już obecne w asortymencie sieci. W nowej odsłonie platformy mogą oni także odnieść się do opakowań produktów. Dodatkowo, wśród nowych dostępnych aktywności znalazła się możliwość zdobywania punktów w miesięcznych i rocznych rankingach testerów. Zarejestrowani testerzy mogą gromadzić dodatkowe punkty, zapraszając do projektu swych znajomych. W rankingach co miesiąc nagradzanych będzie 50 najbardziej zaangażowanych testerów. Spośród nich 10 najlepszych otrzyma nagrodę główną w postaci sprzętu elektronicznego, a 40 kolejnych – nagrodę dodatkową. Wszystkie zgromadzone punkty trafiać będą także do rankingu rocznego. Pod koniec 2016 r., na jego podstawie, wyłonionych zostanie 50 Mistrzów. W nagrodę za największą roczną aktywność 30 najlepszych testerów weźmie udział w warsztatach kulinarnych oraz otrzyma ekspresy do kawy Italico. Dla 20 kolejnych Mistrzów roku przygotowano konsole do gier. Aktywnym testerom przyznawane będą także specjalne odznaki za: aktywność w akcjach, jakość wpisów, zaangażowanie znajomych i bonusy. Na platformie Testujemy uruchomiony został również blog, na którym można znaleźć dodatkowe informacje dotyczące wyników testów, zapowiedzi nowych oraz liczne ciekawostki. Za jego pomocą użytkownicy mogą także wymieniać się swoimi opiniami.