W najnowszej odsłonie kampanii promującej ryby i owoce morza z niebieskim certyfikatem zrównoważonego rybołówstwa MSC, sieć zachęca do zakupu dorsza atlantyckiego. Promocji prowadzonej w sklepach towarzyszą reklamy w prasie codziennej.Biedronka jako pierwsza sieć w Polsce wprowadziła w 2016 r. certyfikat MSC. Ryby z tym certyfikatem pochodzą ze stabilnych i dobrze zarządzanych łowisk. – Niezwykle cieszy nas fakt, że sieć Biedronka dołączyła do międzynarodowej społeczności, która z dumą wspiera zrównoważone rybołówstwo. Niebieski certyfikat MSC oznacza, że ryby lub owoce morza zostały złowione w sposób przyjazny dla środowiska oraz gwarantuje pochodzenie surowca. – mówi Anna Dębicka, Koordynator Programu MSC w Polsce. W stałej ofercie sklepów Biedronka dostępne są filety i tusza z makreli wędzonej, dziki łosoś pacyficzny, filet z dorsza oraz mrożona polędwica z dorsza.