Marka Biedronka została wyróżniona w prestiżowym konkursie Superbrands, po raz kolejny znajdując się w gronie najsilniejszych polskich marek. Podobnie jak w latach ubiegłych została laureatem w kategorii „Zakupy – sklepy spożywczo-przemysłowe”. Co równie istotne, zyskała również uznanie konsumentów w kategorii Superbrands Polska Marka 2018 (poprzednio Created in Poland Superbrands). Superbrands to projekt realizowany w ponad 80 krajach świata przez The Superbrands Ltd. Jego celem jest identyfikacja, nagradzanie i wspieranie dalszego rozwoju marek, które dzięki swym wyjątkowym cechom osiągnęły sukces na poszczególnych rynkach. W tegorocznej, XII edycji po raz pierwszy o przyznaniu tytułów Superbrands 2018 zadecydowali wyłącznie konsumenci. Największe niezależne badanie siły marki w Polsce zostało zrealizowane we wrześniu 2017 r. przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia, a łącznie wzięło w nim udział ponad 10 tysięcy konsumentów. Kluczowym kryterium branym pod uwagę było polecanie danej marki, wyrażające zaufanie i uznanie jakości. W ramach badania, które objęło prawie 2000 marek konsumenckich, określany był indeks siły marki, wynikający z różnicy między wynikiem polecania a odradzania danej marki. To już ósma nagroda Superbrands przyznana Biedronce.