Biedronka chce sprzedawać ekożywność

Aktualności

Biedronka chce sprzedawać ekożywność

Według „Pulsu Biznesu” Biedronka zastanawia się nad poszerzeniem asortymentu o żywność ekologiczną. Jeśli do tego dojdzie, rynek ekożywności dynamicznie przyspieszy. Biuro prasowe Jeronimo Martins Polska, właściciela Biedronki, poinformowało, że sprawdzany jest potencjał produktów bio. Zazwyczaj nowe produkty są wprowadzane najpierw w ramach testów, a w razie pozytywnych wyników rozważa się włączenie ich do stałej oferty sklepów sieci. Według firmy dotychczas testowane produkty bio spotkały się z uznaniem klientów, co może być sygnałem dla producentów, że rynek jest perspektywiczny i warto w taką produkcję inwestować. Obecnie wartość rynku produktów ekologicznych to 700 mln zł. Ich sprzedaż w Polsce to 0,2% całego rynku żywności, jednak segment ten dynamicznie się rozwija.

Źródło: Puls Biznesu