Biały Listek CSR Polityki dla Tesco Polska

Aktualności

Biały Listek CSR Polityki dla Tesco Polska

14 maja 2014

Firma Tesco Polska została wyróżniona „Białym Listkiem CSR” tygodnika Polityka. Nagroda ta przyznawana jest organizacjom, które deklarują wdrażanie rozwiązań rekomendowanych przez normę ISO 26000 dotyczącą standardów odpowiedzialnego biznesu.

Firmy oceniane były na podstawie standardów ISO 26000, zaś ranking sporządzony został na podstawie ankiet wysłanych do 800 największych polskich przedsiębiorstw. Ankieta dotyczyła najważniejszych wytycznych standardu ISO, takich jak: ład korporacyjny, prawa człowieka, zachowania wobec pracowników, ochrona środowiska, dbałość o klienta, uczciwość biznesowa i zaangażowanie społeczne. „Białym Listkiem” wyróżniono w tym roku 33 przedsiębiorstwa. 14 otrzymało „Złoty Listek”, zaś 17 zostało nagrodzonych „Srebrnym Listkiem”.

„Biały Listek” to debiut Tesco Polska w zestawieniu Polityki, ale nie pierwsze wyróżnienie z zakresu CSR w tym roku. Firma zdobyła drugie miejsce w kategorii „Transport, Usługi i Handel” Rankingu Odpowiedzialnych Firm oraz zajęła drugą pozycję w konkursie „Lider Dialogu”.