Bezramowe drzwi chłodnicze marki SCHOTT zwiększają obroty w handlu spożywczym

Aktualności

Bezramowe drzwi chłodnicze marki SCHOTT zwiększają obroty w handlu spożywczym

Systemy chłodnicze ze szklanymi drzwiami zmniejszają zużycie energii nawet o 65 procent

Coraz większa konkurencja wynikająca z dużego zagęszczenia sklepów detalicznych oraz rosnąca tendencja do zakupów spożywczych online sprawiają, że kierownicy marketów stacjonarnych coraz bardziej muszą skupić się na prezentacji towaru zgodnie z potrzebami klientów, aby zapewnić sobie ich wierność. Szczególny potencjał oferuje tutaj dział produktów chłodniczych. Nowe, przezroczyste, bezramowe systemy drzwi szklanych Termofrost® marki SCHOTT umożliwiają niezmącony widok prezentowanego towaru, ułatwiając konsumentom orientację i podjęcie decyzji w punkcie sprzedaży. Dodatkowo wpływają na znaczną redukcję zużycia energii. Francuska sieć supermarketów Carrefour z powodzeniem stosuje drzwi SCHOTT od lipca 2015 roku.

 

Nowe modele rozwiernych drzwi chłodniczych SCHOTT Termofrost® pozbawione są widocznych ram przy dłuższych krawędziach. Dzięki przezroczystym ramkom dystansowym w szybach zespolonych krawędzie są praktycznie niewidoczne, co umożliwia optymalną prezentację towaru w regale. „Lepsza widoczność zapewnia bardziej wszechstronny sposób ułożenia produktów w regale chłodniczym, a konsument może się lepiej zorientować w ofercie i szybciej znajdzie to, czego szuka”, wyjaśnia Adam Gozdowski, menedżer ds. sprzedaży w SCHOTT Polska.

 

Zmniejszenie zużycia energii

Kolejną istotną zaletą drzwi Termofrost® jest oszczędność energii: dzięki zastosowaniu szyb zespolonych w zależności od grupy towarów temperaturę chłodzenia można utrzymywać na znacznie wyższym poziomie, dzięki czemu zmniejsza się zużycie energii nawet do 65 procent. Jest to możliwe, ponieważ nowe drzwi charakteryzują się niższym współczynnikiem przenikania ciepła niż tradycyjne rozwiązania.

 

Carrefour potwierdza korzyści związane z zastosowaniem bezramowych drzwi chłodniczych

Thierry Barbier, kierownik oddziału Carrefour w Villepreux, Francja, dobrze zna zalety modeli SCHOTT Termofrost® i od lipca 2015 roku stosuje w swoim oddziale rozwierne drzwi serii T.AGD 3. „Szczególnym wyzwaniem w dziale chłodniczym jest widoczność różnorodnych towarów. Drzwi mebli chłodniczych muszą być przezroczyste, aby konsumenci mogli łatwo znaleźć szukany towar. Dla naszych pracowników ważna jest natomiast wygoda przy rozmieszczaniu towaru w regale oraz łatwe i szybkie rozpoznanie, kiedy konieczne jest jego uzupełnienie”, wyjaśnia Barbier.

 

Od momentu zainstalowania systemu drzwi rozwiernych T.AGD 3 konsumenci spędzają więcej czasu w dziale chłodniczym sklepu. Nowy wygląd regału zachęca nie tylko do planowanych, ale także do spontanicznych zakupów. Barbier podkreśla także: „Dzięki rozwiązaniom Termofrost® w naszym dziale produktów chłodniczych nie panuje już epoka lodowcowa. To cieszy klientów i pozwala nam zaoszczędzić pieniądze: w całym dziale produktów chłodniczych udało się już zredukować zużycie energii o ponad 30 procent”.

 

Podsumowując, nowoczesne wzornictwo oszczędnych drzwi chłodniczych nie tylko przyczynia się do wzrostu obrotów w handlu detalicznym, ale także do optymalizacji procesu dokonywania zakupów przez konsumentów. SCHOTT zaprezentuje bezramowe drzwi chłodnicze na kongresie Poland & CEE Retail Summit 2016, który odbędzie się w Warszawie w dniach 6 i 7 kwietnia.

 

Systemy drzwi szklanych SCHOTT Termofrost®

Nowe przezroczyste systemy drzwi szklanych marki SCHOTT Termofrost® są dostępne w wersji jako drzwi rozwierne serii T.AGD 3. To innowacyjne rozwiązanie znajduje zastosowanie zarówno w nowo zainstalowanych regałach chłodniczych, jak i w ramach modernizacji istniejących mebli chłodniczych. SCHOTT Termofrost®: ponad 40 lat doświadczenia w zakresie chłodnictwa komercyjnego.

 

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie:

http://www.schott.com/flatglass/english/commercialrefrigeration/index.html

 

Sprzedaż SCHOTT Termofrost®:

Krzysztof Stępniewski

Regional Director Food Display Poland, Russia, Ukraine, Baltic Countries

SCHOTT Poland Sp. z o.o.

tel. + 48 (22) 645 14 69

e-mail: krzysztof.stepniewski@schott.com

 

Termofrost® jest zarejestrowaną marką firmy SCHOTT AG.

 

W oddziale w Villepreux, Francja, Carrefour z powodzeniem stosuje od lipca 2015 roku drzwi rozwierne SCHOTT Termofrost® serii T.AGD 3. Zdjęcie: SCHOTT.

 

Drzwi wahadłowe SCHOTT Termofrost® T. AGD 3 – prawie niewidoczne. Zdjęcie: SCHOTT.

 

Link do pobrania zdjęcia:

http://www.schott.com/poland/polish/news/press.html?NID=com4919

 

O firmie SCHOTT

SCHOTT to wiodąca międzynarodowa grupa technologiczna działająca w dziedzinie specjalistycznego szkła i ceramiki szklanej. Firma może poszczycić się ponad 130-letnią historią wybitnego rozwoju i sukcesów w opracowywaniu materiałów i specjalistycznych technologii oraz oferuje szeroką gamę wysokiej jakości produktów. Firma SCHOTT to innowacyjny partner dla podmiotów z różnych branż, obejmujących producentów przedmiotów domowego użytku, firmy farmaceutyczne, z branży optycznej, motoryzacyjnej i lotniczej. Firma SCHOTT stara się odgrywać ważną rolę w życiu każdego użytkownika jej produktów i dokłada największych starań w zakresie innowacji i zrównoważonego rozwoju. Grupa jest obecna na rynku globalnym i należą do niej zakłady produkcyjne i placówki handlowe w 35 krajach. Firma zatrudnia około 15 000 pracowników a w roku podatkowych 2014/2015 jej sprzedaż osiągnęła poziom 1,93 mld euro. Spółka matka SCHOTT AG ma siedzibę w Mainz w Niemczech i jest w pełni własnością Carl Zeiss Foundation. Jako firma należąca do fundacji, SCHOTT bardzo odpowiedzialnie traktuje swoich pracowników, społeczność oraz środowisko. www.schott.com

 

Kontakt prasowy:

SCHOTT AG

Dr. Haike Frank, Public Relations Manager

Hattenbergstr. 10, 55122 Mainz, Germany

+49 (0)6131/66-4088, haike.frank@schott.com