Bewa: Przejęcie Voda Nature otwiera nowe możliwości

Producenci

Bewa: Przejęcie Voda Nature otwiera nowe możliwości

Bewa ogłasza przejęcie Voda Nature – firmy należącej do Grupy Curtis. Produktem flagowym spółki były napoje kolagenowe premium pod marką Voda, szczególnie cenione w Zachodniej Europie oraz krajach Bliskiego Wschodu. Przejęcie to jest kolejnym krokiem w rozwoju spółki Bewa, pozwalającym firmie rozszerzyć ofertę o napoje brandowe o nowym charakterze odpowiadające na wymagania konsumentów determinowane stylem życia.

Rozwój nowych kompetencji

Specjalnością spółki Bewa jest wysoko wolumenowa produkcja wody, soków NFC i napojów. ”Nasze kompetencje leżą w efektywnej i skalowalnej produkcji, sile zakupowej, szerokiej ofercie produktowej i bardzo doświadczonym zespole ludzi” – mówi Marek Piątkowski, Prezes Spółki. Firma dostrzega jednak potencjał w rozwoju kategorii produktów dzisiaj niszowych, ale będących w trendzie dużego wzrostu jak napoje funkcjonalne, NoLo czy napoje z wartością dodaną. Takie działanie wymaga jednak nowej strategii, struktury i procesów operacyjnych – dlatego przejęcie Voda Nature stanowi kluczowy element tego rozwoju.

Już niedługo na rynku pojawi się najmłodsze dziecko Voda Nature pod skrzydłami Bewy- Funky VODA – linia koktajli 0 % w trzech smakach: Hugo, Bramble i French, stworzona dla tych konsumentów, którzy szukają napojów o intrygującym smaku, niekoniecznie utożsamiają dobrą zabawę z produktami alkoholowymi, cenią dobre samopoczucie i relacje z innymi. „Jest to odpowiedź na dynamiczny wzrost tej kategorii napojów na świecie i aktualne potrzeby konsumentów. Napoje NoLo zyskują na popularności w różnych grupach wiekowych i stylach życia, odpowiadając na rosnącą świadomość zdrowotną i potrzebę odpowiedzialnej konsumpcji”, tłumaczy Anna Anusiak, Dyrektor Marketingu.

“Zależy nam na tym, aby oferować konsumentom nie tylko wysokiej jakości napoje, ale także produkty z wartością dodaną – funkcjonalne, nowoczesne i dopasowane do zmieniającego się stylu życia konsumentów. Przejęcie Voda Nature to krok w stronę intensyfikacji działań w tym segmencie i otwarcia na nowe rynki” – dodaje Marek Piątkowski.

Partnerstwo

Bewa koncentruje się na doskonaleniu kompetencji w produkcji napojów marek własnych. Wspiera spółkę córkę wiedzą i doświadczeniem a także częścią infrastruktury, ale pozostaje przy swojej głównej specjalizacji, unikając rozproszenia działań.

źródło: Bewa
oprac.: K. Walkowiak