Belvedere sprzedało sieć 39 sklepów Galerie Alkoholi na rzecz Carrefour

Aktualności

Belvedere sprzedało sieć 39 sklepów Galerie Alkoholi na rzecz Carrefour

25 maja 2015

Belvédère, notowany na GPW pod nazwą Sobieski, sprzedał sieć detaliczną 39 sklepów Galerie Alkoholi na rzecz Carrefour, poinformował CEO Jean-Noël Reynaud. Transakcja ma zgody urzędowe w Polsce i Francji.

“Nasza strategia BiG 2018 zakłada koncentrację i rozwój naszej podstawowej działalności, a działalność detaliczna w Polsce nie jest już jej częścią. Cieszę się, że aktywa przejął Carrefour, który będzie w stanie wykorzystać ich potencjał” – powiedział Reynaud, cytowany w komunikacie.

Według strategii Back in the Game 2018 celem na rok 2018 jest osiągnięcie marży EBITDA na poziomie 12-15% oraz wzrost działalności podstawowej o 25-35%. Obszarami strategicznymi ma być wódka, William Peel, Marie Brizard oraz Fruits & Wine, a kluczowymi rynkami Francja, Polska i kraje bałtyckie, Stany Zjednoczone, Hiszpania, Brazylia.

Belvédère jest grupą działającą w sektorze win i alkoholi mocnych, obecną w Europie i w Stanach Zjednoczonych, opartą na silnych spółkach lokalnych. Grupa posiada portfel znaczących marek alkoholi mocnych, które rozwija – w szczególności  Sobieski, William Peel i Marie Brizard.

Źródło: Puls Biznesu