Wystartowała ogólnopolska, zasięgowa kampania marki Bebilon Profutura 2, której celem jest budowanie świadomości produktu oraz zaprezentowanie nowego opakowania, będącego innowacją na polskim rynku.
Na potrzeby kampanii przygotowana została 10-sekundowa reklama telewizyjna, emitowana m.in. w TVN i kanałach tematycznych Polsatu. Marka otrzymała również wsparcie w prasie parentingowej, uwzględniające niestandardowe działania w tym kanale.
W ramach działań digital na stronie bebiprogram.pl powstała dedykowana podstrona z informacjami o benefitach produktu, w tym nowego opakowania. Została także uruchomiona zasięgowa kampania online obejmująca YouTube oraz social media. W ramach kampanii stworzono dedykowany spot budujący zaangażowanie emocjonalne i prezentujący benefity produktu.
Kampania promująca nową odsłonę Bebilon Profutura 2 realizowana jest również w kanale medycznym oraz punktach sprzedaży. Dodatkowo wspierana jest aktywnościami z zakresu public relations.
Bebilon Profutura 2 to najbardziej zaawansowana formuła mleka modyfikowanego z portfolio NUTRICIA, inspirowana wynikami wieloletnich badań nad składem mleka mamy – doskonała, gdy z różnych powodów mama decyduje się przejść z karmienia piersią na karmienie mlekiem następnym.