Bartosz Woźnicki, Head of Trade Marketing Tchibo Warszawa

Wywiady

Bartosz Woźnicki, Head of Trade Marketing Tchibo Warszawa

02 sierpnia 2017

„Poradnik Handlowca”: Coraz częściej w sklepach, nawet tych niewielkich powierzchniowo, pojawiają się ekspresy do kawy i tworzy się małe strefy bistro, gdzie można kupić kawę na wynos. Czy w tym zakresie Tchibo też przygotowuje jakąś ofertę skierowaną do właścicieli sklepów spożywczych? Czy raczej koncentrujecie się na sprzedaży tradycyjnej kawy w postaci kaw ziarnistych, mielonych czy rozpuszczalnych?

Bartosz Woźnicki: Kawa towarzyszy Polakom przez cały dzień, co wykorzystują zarówno kawiarnie, jak i sklepy spożywcze – zwykle jest to jednak powiązane z inwestycją, na którą nie może pozwolić sobie każdy sklep – np. zakup profesjonalnego ekspresu. Tchibo Warszawa dotychczas wspierało konsumpcję kawy poprzez sieć własnych kawiarni oraz sprzedaży tradycyjnej kawy, niemniej już w czwartym kwartale zaproponujemy naszym partnerom handlowym program umożliwiający uruchomienie sprzedaży kawy we własnej placówce handlowej z minimalnym poziomem inwestycji i szybką stopą zwrotu. O szczegóły proszę już wkrótce pytać naszych przedstawicieli handlowych.