Bar Prosecco – nowy lokal na warszawskim Lotnisku Chopina

Bar Prosecco – nowy lokal na warszawskim Lotnisku Chopina

24 września 2024

Warszawskie Lotnisko Chopina wzbogaciło się o nowy koncept handlowy – Bar Prosecco. To efekt współpracy firmy Henkell Freixenet Polska i  Lagardère Travel Retail w Polsce.

Poczuć wakacje

Prosecco Bar znajduje się na Lotnisku Chopina, w strefie Schengen, tuż przy gate’ach. Został zaprojektowany w nowoczesny sposób, stanowiąc  przykład elastycznego wykorzystania przestrzeni handlowej. Dzięki swojej nowatorskiej formie, idealnie wkomponowuje się w przestrzeń terminala, zapewniając pasażerom łatwy dostęp oraz miejsce do relaksu.

– Trudno wyobrazić sobie lepsze miejsce dla tego typu lokalu – mówi Anna Sakalakis, Zastępca Dyrektora ds. Eksportu w firmie Henkell Freixenet Polska. – Lotnisko to najczęściej początek mniejszej lub większej przygody: wylotu na wakacje czy na spotkanie biznesowe. Chcemy być częścią tego doświadczenia. Oferujemy wylatującym z Okęcia miejsce, w którym można usiąść, zrelaksować się, poczuć klimat nadchodzących wakacji… A wszystko to zgodnie z filozofią naszej firmy – „Celebruj życie!”

Partnerzy

Bar Prosecco to efekt wielomiesięcznej współpracy firmy Henkell Freixenet Polska z Lagardère Travel Retail.

– To kolejny, ważny krok w realizacji strategii biznesowej – przyznaje Anna Pawłowska-Kruzińska, Szef Działu Rozwoju Biznesu i Komunikacji w firmie Henkell Freixenet Polska. – Naszym priorytetem jest budowanie świadomości marki i poszukiwanie nieoczywistych punktów styku. Lotnisko Okęcie jest strategiczną lokalizacją. Cieszymy się, że ta współpraca przyniosła taki sukces. Partnerstwo z firmą, z którą łączą nas podobne wartości – pasja, kultywowanie tradycji, dążenie do doskonałości, to dla nas prawdziwa przyjemność i zaszczyt.

– Nasze partnerstwo z Henkell Freixenet Polska udowadnia, że tworzymy miejsca, które nie tylko wpisują się w potrzeby lotniska i pasażerów, ale podkreślają też filozofię marek, z którymi współpracujemy – podkreśla Dariusz Sinkiewicz, dyrektor zarządzający ds. handlowych i innowacji w Lagardère Travel Retail w Polsce. – Dzięki wieloletniemu, globalnemu doświadczeniu możemy skutecznie pozycjonować produkty naszych partnerów w prestiżowych lokalizacjach. Z drugiej strony, zawsze jako priorytet traktujemy korzyści dla naszych klientów – dzięki tego typu strategicznym partnerstwom, możemy zaoferować im dostęp do wysokiej jakości, często unikalnych produktów, które odzwierciedlają polskie i międzynarodowe tradycje.

[1] Wg IWSR 2023 wina musujące bez szampanów, wartość sprzedaży, ilość sprzedaży

[2] Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food) Sprzedaż wartościowa, w okresie w19 2022 – w18 2023 vs. w19 2023 – w18 2024, w kategorii: Wina musujące, z wyłączeniem marek własnych sieci handlowych

[3] Wg IWSR 2023 wina musujące bez szampanów, wartość sprzedaży, ilość sprzedaży

[4] Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food) Sprzedaż wartościowa, sprzedaż wolumenowa, w okresie w19 2022 – w18 2023 vs. w19 2023 – w18 2024, w kategorii: Wina musujące, Segment: Prosecco

[5] Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food) Sprzedaż wolumenowa w litrach, w okresie w18 2023 – w17 2024, w kategorii: Gin

źródło: Henkell Freixenet Polska
oprac.: red.