20 lutego ruszy intensywna kampania reklamowa promująca drożdże i słodkie dekoracje Dr. Oetkera prowadzona równolegle w TV, prasie i Internecie.
Reklama telewizyjna jest kontynuacją historii o rodzinnym przygotowywaniu i dekorowaniu wypieków. Rodzina znana nam z bożonarodzeniowego spotu o Pierniczkach, tym razem wyczarowuje bajkowe wypieki za pomocą Drożdży i słodkich dekoracji Dr. Oetkera. Zwykłe chwile stają się magiczne, bo i wypieki nie są zwyczajne: pyszne chałki i zajączki nie tylko bajecznie smakują, ale i wyglądają.
Kampania w prasie kobiecej, obejmująca najbardziej poczytne tytuły będzie promowała sprawdzone przepisy na niepowtarzalne drożdżowe wypieki. Na stronie internetowej www.oetker.pl zostanie uruchomiony specjalny, wielkanocny serwis z bogactwem przepisów na drożdżowe wypieki na słodko i słono, wielkanocne inspiracje i mnóstwo pomysłów na niezwykłe dekoracje. Na stronie oprócz przepisów znajdzie się szkółka pieczenia oraz inspiracje i propozycje dla osób o różnym poziomie umiejętności kulinarnych.
30 sekundowy spot nadawany będzie od 20 lutego do końca marca 2015.