Grupa Muszkieterów zakończyła listopad br. z obrotami na poziomie 8 miliardów złotych, czyli z wynikiem aż o 200 milionów złotych większym niż za cały 2020 rok. Oznacza to wzrost o blisko miliard złotych rok do roku.
W podziale na sieci obroty Intermarché wraz ze stacjami paliw wyniosły ponad 4,9 miliardy złotych, natomiast obroty sklepów spod szyldu Bricomarché kształtowały się na poziomie ponad 3 miliardów złotych.
– Tempo naszego rozwoju nie zwalnia, a obroty Grupy Muszkieterów regularnie rosną. Sukces Grupy potwierdza również obecność w branżowych rankingach, jak chociażby zajęcie miejsca wśród 100 największych firm Europy Środkowo-Wschodniej czy 30 najpopularniejszych franczyz w Polsce. To zasługa wszystkich naszych pracowników, ale przede wszystkim ponad 300 niezależnych przedsiębiorców zrzeszonych w Grupie, którzy poza zarządzaniem swoimi sklepami, wpływają również na kierunek rozwoju organizacji – mówi Marc Dherment, Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów w Polsce.
Jeszcze przed końcem bieżącego roku Grupa Muszkieterów osiągnęła obroty na poziomie 8 miliardów złotych, czyli aż o 200 milionów złotych większe niż za cały ubiegły rok. Na sukces Grupy składają się wyniki dwóch niezależnych sieci, czyli Intermarché, zarządzającej supermarketami z branży spożywczej, które wyniosły 4,9 miliardy złotych oraz Bricomarché, zarządzającej sklepami z kategorii „dom i ogród” i kształtują się na poziomie ponad 3 miliardów złotych.
– Przed nami najistotniejsze tygodnie roku. Nasze całoroczne wyniki powinny przekroczyć 8,5, a nawet zbliżyć się do 9 miliardów złotych, co będzie oznaczało wzrost o ponad 10%.– mówi Marc Dherment i dodaje – Naszą działalność opieramy na dwutorowym modelu funkcjonowania, dzięki czemu przedsiębiorcy są nie tylko właścicielami placówek, ale również współtwórcami Grupy Muszkieterów. Zmierzamy w bardzo dobrym kierunku, a dzięki współpracy i solidarności rozwija się zarówno cała organizacja, jak i poszczególni przedsiębiorcy oraz ich biznesy.
Grupa kontynuuje ekspansję na polskim rynku stale powiększając portfolio swoich sklepów, jak również inwestując w nowe rozwiązania, m.in. z zakresu e-commerce. W tym roku otwarto kolejne supermarkety z obu branż oraz zmodernizowano istniejące już sklepy zgodnie z konceptem Power. Dodatkowo, odpowiadając na zmianę potrzeb i oczekiwań,
źródło: Grupa Muszkieterów