Henkel Polska powołał Piotra Strzelczyka, pełniącego dotychczas obowiązki dyrektora marketingu w Dziale Kosmetyków, na stanowisko dyrektora sprzedaży kosmetyków Henkel Polska. W nowej funkcji Piotr Strzelczyk odpowiada za strategię i całość działań sprzedażowych firmy w obu kanałach dystrybucji – nowoczesnym i tradycyjnym.
Odpowiedzialność po Piotrze Strzelczyku za działania marketingowe przejęła Karolina Markiewicz-Kuskowska, awansując na dyrektora marketingu i trade marketingu w Dziale Kosmetyków Henkel Polska. Do jej nowych obowiązków należy opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych takich znanych marek firmy jak Palette, Taft, Syoss, Schauma, Glisskur i Fa.
Piotr Strzelczyk pracę w Henklu rozpoczął w 2009 roku, kiedy to objął stanowisko dyrektora marketingu w polskim oddziale firmy. Wcześniej pracował jako dyrektor marketingu w firmie Whirlpool.
Nowy dyrektor sprzedaży Działu Kosmetyków Henkel Polska ma 41 lat i jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i marketing. Jest żonaty i ma dwoje dzieci. W wolnym czasie uprawia bieganie.
Karolina Markiewicz-Kuskowska z firmą Henkel jest związana od 2013 roku, kiedy to objęła stanowisko Senior Brand Managera odpowiedzialnego za kategorię produktów do koloryzacji włosów. Ostatnio pełniła także funkcję Senior Key Account Managera w dziale sprzedaży kosmetyków, odpowiadając za wybranych klientów międzynarodowych. Przed rozpoczęciem pracy w Henklu związana była zawodowo z Colgate-Palmolive.
37-letnia Karolina Markiewicz-Kuskowska ukończyła studia magisterskie o kierunku Marketing i zarządzanie na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Jest mężatką i ma dwoje dzieci. Jej pozazawodowe hobby to triathlon. Uwielbia także wędrówki górskie.