Auchan Retail Polska wprowadza usługę Auchan Drive – kolejne rozwiązanie e-commerce. Nowa usługa pozwala na składanie zamówień na stronie www sieci a następnie odbiór zakupów prosto do bagażnika samochodu. Z tego rozwiązania od 1 czerwca br. korzystają klienci hipermarketu Auchan Poznań Komorniki.
Kupujący w sklepie Auchan wyboru mogą dokonywać z listy ponad 8 000 produktów dostępnych w ramach usługi. Zakupy dostarczane są im w zaledwie 5 minut od chwili podjechania na specjalnie wyznaczone stanowisko A_Drive na sklepowym parkingu.
– Zwracamy szczególną uwagę na to, by zapewnić komplementarność oferowanych przez nas form sprzedaży. Auchan Drive to kolejna z proponowanych przez naszą sieć ścieżek zakupowych, łączących zakupy tradycyjne z zakupami online – mówi Małgorzata Piekarska, Dyrektor Marki, Klienta, Data, Digital, SI oraz Projektów w Auchan Retail Polska. – Wprowadzona w ubiegłym roku usługa click&collect, pozwalająca zamówić produkty online i odebrać je w we wskazanym sklepie, spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem – dziś mamy już 96 takich punktów odbioru w całym kraju. Teraz idziemy o krok dalej, dając klientom możliwość wyboru kolejnej formy dostawy zakupów – tym razem wprost do bagażnika samochodu, tak by jak najlepiej dostosować je do ich indywidualnych potrzeb – dodaje Małgorzata Piekarska.