Auchan Retail Polska wdraża innowacyjną ścieżkę zakupową Scan&Go

Detal/Hurt

Auchan Retail Polska wdraża innowacyjną ścieżkę zakupową Scan&Go

12 października 2023

Auchan Retail Polska kontynuuje proces digitalizacji sieci i wdraża do swoich sklepów nową ścieżkę zakupową Scan&Go. To innowacyjne rozwiązanie pozwala klientom na samodzielne skanowanie telefonem wybieranych produktów, z równoczesną możliwością śledzenia na bieżąco wartości swojego koszyka. Płatność dokonywana jest w kasie na podstawie wygenerowanego w aplikacji Auchan kodu QR. Jako pierwsi z usługi Scan&Go mogą od początku października br. korzystać klienci warszawskich sklepów Auchan Broniewskiego i Auchan Pokorna. Do końca roku sieć planuje wdrożenie usługi w kolejnych 7 sklepach na terenie Polski, w tym we flagowym hipermarkecie Auchan Piaseczno. 

Scan&GO to kolejna z proponowanych naszym klientom innowacyjnych ścieżek zakupowych, łącząca świat zakupów stacjonarnych z rozwiązaniami cyfrowymi. To także kolejny krok w digitalizacji naszej sieci, którą od lat konsekwentnie realizujemy tworząc nasz sprzedażowy ekosystem w modelu omnichannel. Uruchomiony w czerwcu br. bezobsługowy sklep Auchan Go spotkał się z bardzo dobrym przyjęciem kupujących. Liczymy, że także w przypadku usługi Scan&Go klienci docenią możliwość zrobienia zakupów w sposób nowoczesny, szybki, wygodny i wysoce spersonalizowany – mówi Małgorzata Piekarska,  dyrektor Marki, Konceptów, Klienta ,Data ,SI w Auchan Retail Polska.

Usługa Scan&Go daje klientom szereg korzyści – zakupy robione są szybko, wygodnie, a przy tym w bardziej świadomy sposób. Dzięki możliwości śledzenia w aplikacji wartości koszyka i cen poszczególnych produktów w czasie rzeczywistym, klient ma stałą kontrolę kosztów na każdym etapie zakupów. To także duża oszczędność czasu – optymalizacja i uproszczenie obsługi przy kasie sprawia, że proces finalizacji zakupów skraca się nawet dwukrotnie.