Auchan promuje lokalne produkty

Detal/Hurt

Auchan promuje lokalne produkty

13 października 2020

Sieć Auchan Retail Polska dołączyła do kampanii #Jabłonki, prowadzonej przez Fundację State of Poland. Akcja wzmacnia wizerunek Polski jako kraju kwitnących jabłoni i podkreśla wielopokoleniowe tradycje polskiego sadownictwa. Firma Auchan została wybrana do tej partnerskiej współpracy jako jedyna sieć handlowa w pierwszej edycji kampanii.

– Staramy się, aby w sklepach naszej sieci dostępny był jak największy wybór jabłek produkowanych właśnie przez polskich sadowników. Wybieramy przy tym takich dostawców, którzy w najlepszy sposób łączą wielopokoleniowe tradycje lokalnych gospodarstw z wykorzystaniem nowoczesnych metod produkcji rolnej – mówi Radosław Dac, dyrektor produktu w Auchan Retail Polska.

Akcja #Jabłonki promowana jest w kanałach społecznościowych i na stronie internetowej www.auchan.pl oraz jablonki.com. Auchan Retail Polska aktywnie wdraża również kompleksowe działania mające na celu wsparcie społeczeństwa. Zaliczają się do nich działania podejmowane w trosce o środowisko naturalne, wsparcie dla lokalnych społeczności, dbanie o zdrowie i bezpieczeństwo klientów, a także troska o ich siłę nabywczą. Wszystkie prospołeczne działania Auchan Retail Polska organizowane są pod wspólnym hasłem: #wspieramyWas.