Przez cały październik w Auchan trwać będzie kampania na rzecz budowania świadomości raka piersi – skierowana do klientów i pracowników sieci.
Od blisko 40 lat październik jest miesiącem świadomości raka piersi. W ramach międzynarodowej kampanii Pink October corocznie inicjowane są działania z symbolem różowej wstążki, których celem jest poszerzanie wiedzy na temat nowotworu piersi i zbieranie funduszy na badania, diagnostykę oraz wsparcie pacjentek oraz ich bliskich.
Moc różowej wstążki – zrozumienia, solidarności i wspólnego działania
Auchan włącza się w tym roku do akcji Pink October na dwa sposoby:
- wspierając działania Fundacji Rak’n’Roll i przekonując o wyjątkowej mocy wspólnie podejmowanych działań profilaktycznych
- przypominając zatrudnionym w firmie paniom o wadze profilaktyki i potrzebie otaczania siebie troską na co dzień.
W Auchan wierzymy w moc sprawczą wspólnego działania i wzajemnego wsparcia, a w kontekście budowania świadomości raka piersi nie mamy wątpliwości, że to działanie jest niezwykle ważne i stale potrzebne – mówi Ewa Malecka, dyrektorka CSR w Auchan Retail Polska. Mimo, że na temat raka mówi się coraz więcej i coraz bardziej otwarcie – do czego w ogromnym stopniu przyczyniła się Fundacja Rak’n’Roll – nadal wśród Polek funkcjonują mity, które nie pozwalają im właściwe i na czas o siebie zadbać. Dlatego w tym roku podczas różowego października łączymy siły, przekonując nasze klientki przy zakupie ubrań z naszej dedykowanej „Kolekcji mocy”, że wspólnie możemy pomóc kobietom żyć szczęśliwie i zdrowo.
Kolekcja mocy – czyli jak w prosty sposób może pomóc każdy
Przez cały październik będzie można w prosty sposób włączyć się w akcję Pink October w wybranych hipermarketach Auchan poprzez zakup ubrań marki InExtenso, ze specjalnej „Kolekcji mocy” z symbolem różowej wstążki, obejmującej wybór damskiej bielizny, skarpetek, koszul nocnych i piżam. 15% ceny każdego sprzedanego produktu z tej kolekcji zostanie przeznaczone przez Auchan na wsparcie Fundacji Rak’n’Roll, która pomaga przechodzić przez raka: leczyć się godnie, żyć dobrze i z radością. Mówi o raku rzeczowo i odważnie, przełamuje tabu, uświadamia.
Cieszymy się, że udział Auchan w Pink October jest wielopoziomowy. Szerokie zaangażowanie w promowanie działań profilaktycznych połączone z troską o zdrowie pracowników firmy oraz wsparciem osób przechodzących przez raka to zestaw aktywności, dzięki którym takie inicjatywy rzeczywiście działają i przynoszą społeczną korzyść – mówi Dorota Nawrocka, Fundraising Korporacyjny, Fundacja Rak’n’Roll
Razem jesteśmy silniejsi!
Kampania zachęcająca do wzięcia udziału w akcji Pink October w trosce o wspólną, większą świadomość raka piersi, prowadzona będzie przez Auchan wielokanałowo
– w samych sklepach i z wykorzystaniem mediów własnych: w ramach dedykowanej akcji strony www, w specjalnym newsletterze, na stronach drukowanych gazetek, w mediach społecznościowych i na stronie www oraz w aplikacji Auchan.
Kampania świadomościowa, wraz z informacją o akcji, skierowana będzie także do pracowników firmy. Akcja „Podejmij wyzwanie – zrób badanie w październiku” zachęcać będzie wszystkie pracujące w Auchan panie do zatroszczenia się o swoje zdrowie i skorzystania z gwarantowanego przez firmę pakietu medycznego.