„Asy dla Tomasza Golloba” z udziałem Hochland

Kampanie

„Asy dla Tomasza Golloba” z udziałem Hochland

24 października 2018

Na torze bydgoskiej Polonii 7 października rozegrany został żużlowy turniej „Asy dla Tomasza Golloba”. Cały dochód z imprezy przekazano na pokrycie kosztów dalszej rehabilitacji indywidualnego mistrza świata z 2010 r., a Hochland Polska także zaangażował się w to przedsięwzięcie.

Pomysł zorganizowania turnieju na rzecz najlepszego polskiego żużlowca, który walczy o powrót do sprawności po wypadku na torze motocrossowym, zrodził się na początku 2018 r. Po kilku miesiącach przygotowań na liście startowej znalazło się kilkunastu uczestników cyklu Grand Prix, co gwarantowało kibicom duże emocje. Organizatorzy przewidzieli wiele dodatkowych atrakcji. By wesprzeć walczącego o powrót do sprawności Golloba można było kupić wiele gadżetów. Na stadionie obecni byli także kolekcjonerzy z całej Polski, którzy prezentowali swoje zbiory związane z mistrzem świata. Nie zabrakło występów artystów – na scenie zagrały między innymi “Żuki”, zaprezentował się Zespół Pieśni i Tańca „Ziemia Bydgoska”. Bardzo ważnym elementem „Asów dla Tomasza Golloba” była obecność byłych zawodników, z którymi startował Gollob. To było świetne widowisko, nie tylko sportowe…

– Kibicując Polonii Bydgoszcz, której liderem był Tomasz Gollob, nie można było przejść obojętnie obok tak ważnej idei pomocy. Inicjatorem obecności Hochland Polska w tym przedsięwzięciu był Krzysztof Skonieczka, nasz Regionalny Kierownik Sprzedaży. Hochland był jednym ze sponsorów biegu odbywającego się podczas imprezy. Dodatkowo przed wejściem na zawody przeprowadzono sampling pysznego serka Hochland Kanapkowy Mini. Turniej na żywo na stadionie obejrzało ponad 15 tys. widzów, a przed telewizorami miliony kibiców. Z racji animacji na stadionie i bliskiego położenia sklepu Leclerc Bydgoszcz udało się także zorganizować wystawienie podwójnej końcówki regału z naszą nowością przez siedem dni od daty turnieju. To fantastyczny przykład na własną inicjatywę naszych pracowników promującą słuszną ideę, a przy okazji  Hochland i pozwalającą na realizację zadań strategicznych – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.