Pytania dotyczące porządkowania, prania czy sprzątania pojawiają się w każdym domu. Coraz bardziej świadome społeczeństwo chce to robić z myślą o planecie. Nowa platforma koncernu Henkel Ask Team Clean, która właśnie wystartowała na polskim rynku, to odpowiedź na rosnący trend, a jednocześnie zapotrzebowanie konsumentów na domowe poradniki online.
Ask Team Clean – korzyści nowej platformy
Ask Team Clean to stworzona dla rosnącej społeczności konsumentów bezpłatna platforma online, oferująca szereg sprawdzonych porad i rozwiązań z zakresu prania, sprzątania, DIY oraz ekologii. Odwiedzający stronę będą mieli możliwość dostępu do wyjątkowych ofert, promocji, konkursów oraz regularnych testów produktów, dotyczących wiodących marek z portfolio Henkel, takich jak: Persil, E, Perwoll, Silan, Pur, Somat, Bref, Clin, K2r. Co więcej, każdy zarejestrowany użytkownik uzyska dostęp do darmowego e-booka z eksperckimi poradami dotyczącymi dbania o dom. Ask Team Clean to również platforma, która oprócz poradnika, zapewnia materiały rozrywkowe oraz edukacyjne, oferując m.in. serię porad uwzględniających zasady zrównoważonego rozwoju i recyklingu.
– Ask Team Clean ma pomóc każdemu w szerokiej gamie wnikliwych i inspirujących rozwiązań – niezależnie od tego, czy jest to uczeń, emeryt, osoba pracująca zawodowo czy rodzic pozostający w domu. Platforma wykorzystuje ogromną bibliotekę wiedzy, popartą wieloletnią ekspertyzą i doświadczeniem firmy Henkel w temacie sprzątania i utrzymania porządku. Od usuwania plam z czerwonego wina i tapicerki, po inspiracje domowe i sposoby na zmniejszenie śladu węglowego – mówi Wioleta Adamiec, Digital Manager w firmie Henkel.
Oprócz grupy docelowej, z Ask Team Clean mogą skorzystać również firmy, decydując się na podjęcie partnerstwa. Współpraca z platformą może obejmować lokowanie produktu, czy tworzenie wspólnych promocji lub materiałów z zakresu content-marketingu.
Testy produktów Persil Power Caps dla nowych użytkowników
W ramach promocji platformy, Henkel zdecydował się również na kampanię wspierającą w postaci akcji Persil, skierowanej do użytkowników Ask Team Clean, dostępnej w terminie 01.06.-20.06.2021.
Warunkiem udziału jest rejestracja na platformie oraz udzielenie odpowiedzi na pytanie o najlepszy trick związany z robieniem prania. W ramach akcji, aż 250. ambasadorów Persil Power Caps będzie miało okazję przetestować produkt.
Uruchomieniu Ask Team Clean będą towarzyszyły również dodatkowe działania marketingowe. Platforma będzie miała wsparcie w postaci promocji na kanałach social media, SEM czy marketingu afiliacyjnego. Komunikację uzupełni kampania PR, obejmująca działania z zakresu media relations.