Na początku października w sprzedaży pojawiła się limitowana edycja wody S.Pellegrino – „Are You a real Foodie?”. Wraz ze startem kampanii pod tym samym hasłem, marka zachęca prawdziwych smakoszy do wspólnego gotowania oraz celebracji sztuki kulinarnej we wszystkich jej przejawach.
– Poprzez aktywację „Are You a real Foodie?” marka S.Pellegrino zachęca konsumentów do tego, by doświadczyli pełni kulinarnej przyjemności, zarówno jeśli chodzi o przygotowywanie posiłków, jak i spożywanie ich w gronie najbliższych. Tradycja wspólnej celebracji jest powszechna we Włoszech, skąd pochodzi marka. Włosi z każdego posiłku są w stanie wyczarować niezrównaną ucztę. Teraz kolej na Polskę – przekonajmy się czy my także jesteśmy Foodies! – mówi Klara Dąbrowska, Specjalista ds. Marki w Nestlé Waters Polska.
Woda w limitowanej serii „Are You a real Foodie?” będzie sprzedawana w butelkach 1l PET do wyczerpania zapasów. Aktywności in-store obejmą swoim zasięgiem największe polskie miasta i sieci handlowe, m.in.: Alma, Piotr i Paweł, E.Leclerc, Carrefour, Frisco.
Działania w ramach aktywacji będą prowadzone również w kanale digital – 14.10. rusza kampania na Facebooku z cinemagraphem zachęcającym do dzielenia się kulinarną pasją i zasiadania do stołu z wodą S.Pellegrino.