Anna Ślifirska: Sezon rozpoczął się później

Aktualności

Anna Ślifirska: Sezon rozpoczął się później

04 lipca 2022

Krótka rozmowa z Anną Ślifirską, Brand Managerem marki Łomża, Van Pur. Poruszamy w niej między innymi temat wyzwań, z którymi musi się mierzyć branża piwna.

Z jakimi wyzwaniami mierzy się dzisiaj branża piwna?

Czas dla branży piwnej jest trudny. Wpływ na to ma nie tylko pandemia, ale także wzrost stawki akcyzy na piwo, szybki wzrost kosztów surowców, opakowań oraz pracy i energii. Dodatkowo na początku wiosny pogoda nas nie rozpieszczała, przez co sezon rozpoczął się później.

Jakie produkty cieszą się największym zainteresowaniem w sezonie wiosenno-letnim?

W tym roku czeka nas owocowy zawrót głowy. Polacy pokochali radlery, których sprzedaż mocno rośnie w sezonie wiosenno-letnim. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, już w marcu na rynek trafiła nasza innowacyjna linia Łomży Radler 20% soku, czyli idealne połączenie Łomży 0.00% oraz owocowej lemoniady z zawartością 20% soku. Nowa odsłona Radlerów to odpowiedź na trendy i potrzeby klientów w najszybciej rozwijającej się kategorii w Polsce. Nasi klienci będą mieli w czym wybierać – postawiliśmy na najchętniej kupowane wersje o smaku arbuza i truskawki, mango, jabłka i wiśni oraz grejpfruta. Nasze Radlery otrzymają wsparcie reklamowe dedykowaną kampanią ATL i będą widoczne w telewizji, kanałach digitalowych oraz na platformach VOD.

Co wyróżnia Państwa produkty na tle innych marek?

Łomża to doskonała alternatywa wobec masowych produktów koncernowych oraz skomplikowanych piw rzemieślniczych. Wierzymy, że im prościej tym lepiej, dlatego też w naszych nowych radlerach, jest aż 20% soku. Takie połączenie piwa i soku zapewnia idealne orzeźwienie. W produktach Łomża Radler 20% soku nie znajdziemy słodzików czy syropu glukozowo-fruktozowego. Dzięki temu mają one niską zawartość cukru.