1 grudnia do zespołu firmy „Herbapol-Lublin” S.A. dołączyła Anna Sambor, która objęła stanowisko dyrektor marketingu i rozwoju nowych produktów. Będzie odpowiedzialna za całość działań marketingowych i PR, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z rozwojem nowych produktów i kategorii.
Anna Sambor posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu i tworzeniu strategii marketingowych. W swojej dotychczasowej karierze pracowała zarówno dla największych międzynarodowych koncernów FMCG, takich jak Unilever Polska czy Pepsico, jak i polskich spółek, takich jak Bakoma czy Grupa Bakalland, gdzie odpowiedzialna była za kompleksowe zarządzanie głównymi markami firmy i rozwój nowych kategorii. Ostatnio związana była z 38 Content Communication, gdzie pełniła funkcję dyrektora zarządzającego.
W „Herbapol-Lublin” S.A. Anna Sambor będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację długookresowej strategii marketingowo-komunikacyjnej Spółki oraz marek tworzących jej portfolio. Jednym z kluczowych obszarów, na których skupi się w nowej roli, będzie też wyznaczanie innowacyjnych kierunków rozwoju oferty produktowej.
– Bogate doświadczenie i silne kompetencje Anny Sambor, zdobyte przez nią w dynamicznym sektorze FMCG, potwierdzają liczne nowości produktowe, które skutecznie rozwinęła i wprowadziła na rynek, kreując tym samym zupełnie nowe trendy konsumenckie. Jestem przekonany, że jej wiedza, znakomita intuicja i strategiczne podejście do biznesu jeszcze bardziej wzmocnią przewagę konkurencyjną naszych marek oraz pozwolą osiągnąć założone cele firmy, koncentrujące się w dużej mierze na rozwoju i tworzeniu innowacyjnych rozwiązań, odpowiadających na stale zmieniające się potrzeby konsumentów – mówi Evangelos Evangelou, prezes zarządu „Herbapol-Lublin” S.A.