Z początkiem października ruszyła kampania firmy Hochland z udziałem Anny Guzik. Oprócz tego, że jest ona znaną aktorką telewizyjną i teatralną, jest także zwolenniczką zdrowego odżywiania. W najnowszej reklamie odkrywa tajemnicę smaku serów Hochland. Śledzi z jakich składników jest on zrobiony, aby finalnie potwierdzić: test jakości i smaku zaliczony!
Na potrzeby kampanii producent wprowadził również nowe wzory opakowań swoich wyrobów. Pokazują one, że kremowe sery Hochland powstają z naturalnych składników, nie zawierają konserwantów oraz sztucznych barwników.
– Konsumenci nie wiedzą z czego i w jaki sposób zrobione są sery topione. To stanowi barierę dla całej kategorii, której Hochland jest liderem. Dlatego pokazanie naturalnych składników, z których produkujemy nasze sery jest dla nas bardzo ważne.– zaznaczył Radosław Jurkowski brand manager w firmie Hochland Polska.
Link do pobrania spotu reklamowego: https://app.frame.io/r/IE7coMFY