Sieć Tesco promuje ananasy, będące owocami, których sprzedaż rośnie najszybciej w Wielkiej Brytanii, a popyt na nie nigdy nie był tak wysoki. Duża w tym zasługa uniwersalności produktu, można go spożywać zarówno osobno, jak i w deserach czy daniach głównych.
W poprzednim roku sprzedaż całych owoców wzrosła w Tesco o 15 proc. Także pozostałe produkty zawierające ananasa odnotowały wzrost popytu. Sprzedaż soku zwiększyła się o ponad 20 proc., pizzy hawajskiej o 15 proc, a krojonego i paczkowanego owocu o 30 proc.
– W ciągu ostatnich kilku lat zaobserwowaliśmy skokowy popyt na ananasa ze względu na rosnącą popularność tego owocu jako wszechstronnej i zdrowej żywności – w miesiącach letnich trafił nawet na grilla. Skoncentrowaliśmy się na ułatwieniu naszym klientom korzystania z tego owocu i wprowadziliśmy gamę przygotowanych przekąsek z ananasa pokrojonych na niewielkie kawałki, które nadają się na zdrowy posiłek dla dzieci w szkole – powiedział Morgan Jaquemet, Manager Zakupów bananów i ananasów w Tesco.
Foto: Pixabay