„Almette chroni łąki” 2024

Producenci

„Almette chroni łąki” 2024

25 kwietnia 2024

Marka Almette rozpoczęła kolejny etap proekologicznego programu „Almette chroni łąki”. To już 4. rok działań w ramach wieloletniego programu CSRowego, który realizuje założenia strategii Sustainability Hochland Polska oraz Hochland Group i odpowiada na najważniejsze problemy polskiego środowiska określone przez naukowców i klimatologów.

 „Almette chroni łąki” to nowoczesny, proekologiczny program CSR, który edukuje, inspiruje, angażuje i działa siejąc łąki. Łącząc teorię z praktyką, do wspólnych działań zaprasza każdego z nas, a warto wiedzieć, że 73% Polaków oczekuje od marek zaangażowania w działania na rzecz planety, a 64% polskich konsumentów chce kupować produkty firm odpowiedzialnych społecznie, a nie nastawionych wyłącznie na zysk. Jak co roku projekt „Almette chroni łąki” swoją wiedzą i doświadczeniem wspierają eksperci, z pomocą przychodzą również wolontariusze z Fundacji Łąka oraz zaprzyjaźnieni influencerzy.

– Zmiany klimatyczne i łączące się z nimi wyzwania pokazują, że ochrona łąk to konieczność. Dlatego cieszymy się, iż tak wiele osób chce działać na rzecz łąk wraz z Almette. Kampania digitalowa tegorocznej edycji programu „Almette chroni łąki” potrwa do lata. Wzorem ubiegłego roku skorzystamy również z komunikacji w radio, a o naszej inicjatywnie będzie można usłyszeć w kilkudziesięciu stacjach, lokalnych i ogólnopolskich. Zapraszamy także na dedykowaną stronę internetową, gdzie można dowiedzieć się więcej o programie i obejrzeć filmy edukacyjne, m. in. tłumaczące, w jaki sposób przyroda pomaga nam się zrelaksować. W tej edycji bowiem skupiamy się na uświadamianiu, jak pozytywny wpływ na nasze samopoczucie i mózg ma natura i łąki. Zachęcamy do poczucia ich wszystkimi zmysłami! Ponadto, widząc jakim zainteresowaniem cieszą się nasze łąkomaty, również w tym roku postawimy trzy urządzenia z darmowymi nasionami w kolejnych trzech miastach: Ełku, Lublinie i Krakowie. Poprzez udostępnianie nasion z łąkomatów każdemu, kto pojawi się na naszych eventach lub później, zachęcamy i dajemy możliwość  zasiania własnej łąki na balkonie, w ogrodzie czy na działce – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

źródło: Hochland Polska
oprac.: red.