Wiodąca na świecie platforma handlu elektronicznego B2B wprowadza nowe funkcje dla sprzedawców (Enablement Functions), w tym transakcje wewnątrz USA, nowych uczestników ekosystemu oraz organizuje ogólnokrajową serię wydarzeń “Build Up”, aby pomóc małym przedsiębiorstwom w rozpoczęciu działalności online.
Serwis Alibaba.com, jeden z największych na świecie rynków handlu elektronicznego B2B i zarazem oddział Alibaba Group, uruchomił nową platformę, której zadaniem jest umożliwienie amerykańskim przedsiębiorstwom sprzedaż towarów za pośrednictwem platformy Alibaba.com klientom z USA oraz całego świata. Dzięki temu blisko 30 mln małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) w USA – w szczególności wytwórców, hurtowników i dystrybutorów – uzyskało dostęp do wartego 23,9 $ bln światowego rynku elektronicznego B2B. Dla porównania rynek ten jest sześciokrotnie większy od światowego rynku handlu elektronicznego B2C.
Aby pomóc amerykańskim przedsiębiorstwom sektora MŚP pomyślnie wejść na rynek handlu elektronicznego, Alibaba.com współorganizuje serię warsztatów „Build Up” oraz webinariów z lokalnymi izbami handlowymi oraz firmami z sektora B2B w całym kraju, w tym SCORE, jedną z największych w kraju organizacji non-profit, która zapewnia profesjonalne usługi w zakresie mentoringu biznesowego.
Źródło: Centrum Prasowe PAP