10 kwietnia br. w restauracji Na Lato odbyło się śniadanie prasowe, podczas którego Algida zaprezentowała tegoroczne nowości. „Poradnik Handlowca” uczestniczył w tym wydarzeniu.
Wielbicieli Magnum ucieszą dwa nowe smaki – Mint oraz Marc de Champagne. Carte d’Or wprowadza deser „Truskawka & bezy” w postaci sześciu gotowych do podania rozetek a także nowy, zniewalająco orzechowy smak w linii monosmaków, z kawałkami skarmelizowanych, chrupiących orzechów włoskich. Big Milk w odpowiedzi na rosnący trend przekąsek przygotował nowy zaskakujący format – śmietankowo-waniliowy lód w kruchym kakaowym ciasteczku – Big Milk Cookie. W kategorii lodów familijnych pojawił się kubełek Big Milk 450 ml w trzech zakręconych odsłonach. Dzieci będą mogły spróbować Calippo o smaku gumy do żucia, a do gamy Algidy Śmietankowej Trio dołącza piąty smak: Caribiana – lody kokosowo-czekoladowo-śmietankowe.