Aleksandra Sianecka objęła z dniem 20 stycznia br. stanowisko Dyrektorki Marketingu, Marki, Konceptów handlowych i relacji z Klientem w Auchan Polska. Będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową.
– Objęcie stanowiska dyrektorki Marketingu Marki, Konceptów handlowych i relacji z Klientem to dla mnie wyróżnienie. Jestem otwarta na nowe wyzwania, a w obecnej bardzo dynamicznej sytuacji branży retail, jest to kluczowe, aby osiągnąć sukces. Inflacja, doświadczenie konsumenta i percepcja cenowa są naszą codziennością i szczególnie w branży spożywczej ważnym elementem w komunikacji. Bazując na długoletnim doświadczeniu wiem, jak dobrze rozwijana marka oraz profesjonalnie skoordynowana komunikacja w różnych kanałach, pozwalają na osiągnięcie spójnego i efektywnego przekazu, który buduje wiarygodność w oczach Klienta. Auchan to silny gracz na naszym rynku i z pełnym zaangażowaniem podejmuję nowe obowiązki, mając świadomość ich wpływu na umacnianie pozycji i reputacji naszej marki – powiedziała Aleksandra Sianecka.
Jako dyrektorka Marketingu, Marki, Konceptów handlowych i relacji z Klientem Auchan Polska Aleksandra Sianecka będzie odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie strategii zwiększającej rozpoznawalność marki i lojalność klientów, strategii cenowej, budowanie wizerunku silnej marki nastawionej na satysfakcję klientów, implementację nowych rozwiązań wspierających rozwój relacji z klientami, definiowanie i wdrażanie różnorodnych koncepcji handlowych i strategii sprzedaży wieloformatowej będących odpowiedzią na oczekiwania klientów oraz trendy rynkowe.
Aleksandra Sianecka posiada wieloletnie doświadczenie w branży handlowej i marketingowej z którą związana jest od 1998 roku. Pełniła kluczowe funkcje w obszarze strategii marketingowych, zarządzania kampaniami wielokanałowymi oraz budowania relacji z klientami.
Jest absolwentką Filologii Polskiej i podyplomowych studiów dziennikarstwa i mediów na Uniwersytecie Warszawskim oraz Akademii Wychowania Fizycznego.
źródło: Auchan Polska
oprac.: K. Walkowiak