Sieć sklepów ALDI wzmacnia komunikację z pracownikami i podejmuje kolejne działania budujące wizerunek. W tym celu ALDI uruchomiło specjalną platformę – praca.aldi.pl, na której znajdują się, m.in. najważniejsze informacje na temat pracy w sieci.
ALDI w Polsce jest częścią międzynarodowej Grupy Przedsiębiorstw ALDI NORD, która zatrudnia obecnie 60 000 pracowników w Europie. W Polsce liczba pracowników ALDI wynosi niemal 3000, w tym 85% stanowią kobiety. Liczba osób zatrudnionych w ALDI cały czas wzrasta, dlatego sieć przykłada dużą wagę do budowania poczucia wspólnoty i lojalności wśród pracowników.
– Budując nową zakładkę chcieliśmy stworzyć spójną, kompleksową platformę wiedzy na temat pracy w ALDI, gdzie przydatne informacje znajdą zarówno kandydaci rozważający podjęcie pracy w naszej sieci, jak i nasi pracownicy. Na nowej platformie poza podstawowymi danymi znajduje się szereg ciekawostek i inspiracji, które pozwalają poznać zespół, oddają atmosferę i pokazują kwintesencję pracy w naszej firmie. Na naszej stronie postawiliśmy na prostotę i jasny przekaz – wyjaśnia Marcin Karcz, Kierownik Działu HR ALDI Polska.